Monday, January 24, 2011

Compilation of Melancong ke Bandung, Indonesia

Setelah berfikir dalam jangka masa yang pendek, aku memutuskan yang aku tak nak lagi dah sambung cerita pasal pergi Bandung, Indonesia.  Makin lama aku tangguh, makin boring aku rasa nak sambung..ekeke. 

Kalau ikutkan, cuma Pasar Baru je rasanya tempat pelancongan yang aku singgah dekat Bandung ni.  Tempat-tempat menarik yang tersenarai dalam brochure tak de pun pergi.  Rugi.  eceh.  hehe

Ni aku buat compilation la dari Part 1 sampai part 8 (last).

Melancong ke Bandung, Indonesia Part 1
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 2
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 3
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 4
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 5
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 6
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 7
Melancong ke Bandung, Indonesia Part 8
Bandung Electronic Centre

Dah..dah.. chapter baru pulak lain kali..

...................................................

2 comments:

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails