Wednesday, February 24, 2010

Spring Sport Saga Ranformers !

*this is an auto-publish post

Pada asalnya.. aku nak jadikan blog ini sebagai blog yang menceritakan segala-galanya pasal kereta aku..

tapi disebabkan kereta aku tak ada apa-apa update yang best melainkan calar-balar disebabkan oleh geselan-geselan manja dengan gate rumah orang...dengan divider...dengan kereta myvi..dengan dinding kedai dan sebagainya..
jadi tak ada la aku update apa-apa pasal kereta aku...hehe

.....................................................

Sehari sebelum aku pergi pasang spoiler [hari Sabtu la maknenya]..
aku dah pergi kedai Richard..kat telok mas..
tukar spring sport..
spring apa kah jenama nya... aku lupa.. serius lupa !

jumlah kerugian...RM 320..

nampak tak spring tu?? tu la spring Ranformers yang lama..


ni pula..adik aku yang duduk sebelah rim-rim sukan di kedai Richard.


mana gambar-gambar semasa menukar spring? aku tak ambil.. malaslah !

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails