Wednesday, February 17, 2010

Geng Blogger – Sakit Hati, Sakit Mata, Tak Segan, Rakan, Gila Glamour

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku target nak jadi Blogger Paling Friendly satu hari nanti?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku seboleh-boleh berharap agar satu atau dua entri aku tersenarai dalam Entri Popular Hari Ini?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku teringin sangat nak tergolong dalam golongan Profail Popular Hari Ini?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku nak ping entri aku setiap kali aku update blog?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku nak blog aku tersenarai sebagai blog Paling Glamour Bulan Ni?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku asyik jeling-jeling isi kandungan forum sampai juling?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku bercita-cita nak ditemuramah macam Blogger Bulan Ini?

Apa bestnya Geng Blogger sehingga boleh buat aku penasaran ketika ini?

Apa bestnya Geng Blogger sehingga setiap kali aku sign in.. idea untuk mengupdate blog datang mencurah-curah?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku rasa aku telah follow blog seseorang tu padahal aku tak pernah follow pun?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku rasa macam lepak dengan kawan-kawan di alam maya?

Apa bestnya Geng Blogger sampai aku rasa macam aku ni gila glamour?

Apa bestnya Geng Blogger???

YOU TELL ME ! (^^,)

11 comments:

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails