Thursday, January 13, 2011

Super Show 2 DVD


Akhirnya !  DVD ini sampai juga ke rumahku dengan selamat.  Thanks to Aten sebab berjaya juga deliveredkan DVD ini semua walaupun banyak masalah semasa proses penghantaran DVD ini dari Korea ke Malaysia ke Kelantan dan terus ke Melaka.

Balik kerja semalam excited gila tapi berlagak macam biasa-biasa aje dengan family.  Malam tadi dapat tengok sikit je.  Dapat tengok sampai part Heechul nyanyi solo.  Tapi sebab dah hampir pukul 1 pagi dan esok (hari ini) nak kerja.  Terpaksa juga tutup.

Tapi yang bestnya, aku hampir-hampir nak terbuang poster group SHINEE yang dapat free skali dengan DVD set tu.  Tak memasal je.  Poster cukup punya besar tapi kertas biasa je macam kertas 'sugar paper' tu.  Tapi aku tak heran sangat, sebab aku tak berapa minat sangat SHINEE ni.  Biasa-biasa je walaupun lagu dia agak catchy. hehe.

Malam ni mau sambung tengok lagi..hehe.  Jom sama-sama kita layan konsert SUPER JUNIOR - Super Show 2 !!!  Kita layan DVD je la, nak pergi konsert, pokai den.  Kalau ikut rege tahun lepas dalam RM 400++ dekat cecah RM 500.  Fuhh! Mahal beb. O_o

I'm Super Junior's Everlasting Friend - ELF

.......................................................

2 comments:

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails