Saturday, May 22, 2010

Bila Orang Tua dah Terpengaruh dengan Transformers...


Sebenarnya dah lama nak upload gambar ni..  Aku asyik duk fikir malasnya nak pakai kabel handphone nak transfer gambar.. terlupakan boleh je guna bluetooth.. (lembap sungguh..)

ni aku upload gambar.. gambar ni diambil masa aku bawak mak pergi bagi zakat orang..
aku macam biasa duduk je dalam kereta..malas nak turun..
tengah-tengah lepak tu...terperasan ada robok almari yang dah pecah kat tepi rumah kampung tu..

sekali pandang je terus aku cakap..
"eh..almari tu macam tengah tidur lah..!"
nasib baik aku sorang dalam kereta phewww~
kalau orang dengar mesti diorang fikir yang bukan-bukan..kan? hehe

tak puas hati dengan gambar jarak jauh ni..
aku gerak kereta depan sikit..kasi close up itu almari..


Serius aku kata macam almari yang tengah tidur sambil mulut ternganga ambil udara..haha

.....

2 comments:

  1. hahaha... comey tol gobok tu tdo.. siap mnguap lg... hahaha..

    mmg la...aku pon slalu nmpk bnda2 gitu.. pastu org ckp kt aku... ko ni gle pe liana oii....... hmm...

    ReplyDelete
  2. haha...tau tak pe..
    orang yang tak berimaginasi memang akan cakap macam tu..

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails