Wednesday, May 12, 2010

10 Blogger yang Sentiasa Menjadi Perhatian Aku..

Aku sekarang sangat sibuk. Sibuk dengan exam semua bagai..

Bila dah tua-tua ni nak kena ambil exam balik...mulalah kepala meragam..
Macam-macam hal pula.

Semalam punya paper..macam confident boleh lulus..
Hari ni punya paper..macam nak menangis pun ada..lulus tipis pun jadi la..asal lulus..huhu
Esok paper kewangan pula.. ntah apa yang diorang akan soal nanti ya..*sob sob

Lupakan soal exam, sekarang ni curi-curi masa sekejap nak menaip entri baru..
Entri paling ringkas yang dapat aku fikir..

10 Blogger yang aku akan sentiasa kunjungi eventhough diorang tak buat entri sekalipun..kenapa 10 je? suka hati aku lah... ;P

1. Sembang Kencang

2. Joegrimjow

3. Ariff Shah

4. Comic Striper

5. !ARC13!

6. Pocket

7. Luffy

8. Nurulism

9. SS501 ~ Saranghaeyo

10. ALLKPOP.COM

Oh ya ! aku mana sempat nak review satu-satu blog diorang ni. Jadi korang view lah sendiri. Memang best. Lagipun aku malas nak puji lebih-lebih..nanti kalau diorang terbaca, tak ke aku yang segan nanti..haha
Cukup cukup!

Actually, aku nak taip 8 blog je..tapi macam tak seronok kalau nombor genap.. (eh..10 pun genap juga kan..? nasiblah...) jadi aku cukupkan lah 10. Yang nombor 9 & 10 tu selingan je. Korea punya cerita..hehe

Lagi satu, Blog Realiti Konspirasi pernah termasuk dalam senarai..tapi sebab dia tak update-update, terkeluar carta lah gamaknya..hehe

Ok? Adios !

2 comments:

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails