Thursday, December 10, 2009

Photography Session !


I missed the old time..

7 comments:

  1. mcm nk nangis je tgok gmbo ni...
    rasa rindu...
    rasa sebak...
    sume la...

    suharti ada kt umah aku...
    dia dpt kat SPA..
    dia da totally berubah..

    rindu nya..........

    ReplyDelete
  2. kak sha, me too.. kenangan manis memang susah nak lupa..

    lily, buddy n leha,
    bila agaknye kite boleh lepak2 macam dulu ek..nak2 kalau kat poli pd kan...mesti seronok.

    ReplyDelete
  3. bak kata en.ashri...
    kalu hati kita nk jumpa, msti akan jumpa punye...
    (cmtu ke ayat dia?? hehehe..taram je...tp baca la blog en.ashri...)

    aboi.... kte dok 1 negeri pon susah nk jumpe kan...msing2 busy.. tp insyaallah.. nnt kte wat la reunion ea....kumpul ramai2 kt 1 tempat...msti time tu sronok gle... (xsabar nk tunggu hari tersebut....)

    ReplyDelete
  4. haha..lum sempat lagi jengok blog orang lain..blog ko pun blum sempat lagi lily..huhu

    abeh induction aku singgah blog2 yang dah terlepas tu..hehe

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails