Friday, March 12, 2010

Misi Menyelamat Sara Liona yang diperkosa !

Sara ! Sara ! eh..bukan..bukan.. Liona ! Liona !
Kenapa aku masih berperasaan bahawa nama itu tidak sesuai sungguh dengan fizikal dan perwatakan dia?? Ah ! pedulilah !

Di saat ini saya dengan bersungguh-sungguh memerah otak saya sehingga telah menjadi kering. Kekeringan idea. Di saat saya melihat Sara Liona diperkosa oleh Ah Fatt tadi, kepala saya diterjah dengan idea-idea atau strategi-strategi yang menarik dan berkesan dalam usaha menamatkan Sara Liona. Saya begitu yakin saya boleh menyelamatkan Sara Liona !.

Tetapi, apakan daya. Saya hanya seorang manusia. Manusia memang mudah lupa. Entah kenapa, idea baik yang datang telah terbang dan hilang dalam sekelip mata. Tapi, jangan susah ! niat mahu menyelamatkan Sara Liona masih tersemat kemas dalam hati sanubari ni.

Oh ya ! terfikir juga ya. Sara Liona tu mahu ke saya menyelamatkan dia? Mahukah dia bersama saya setiap hari nanti? Saya tau dia berminat kepada wanita yang comel-comel dan ramai juga orang yang cakap saya comel. Ehiks ! malu pula tiba-tiba.

Kalau la saya berjaya menyelamatkan dia dengan membuatkan hati Ah Fatt cair dengan kata-kata saya. Pasti indah hari saya selepas-selepas ni kan? Sebab saya juga memerlukan teman yang sama comel dengan saya. Saya boleh letak Sara Liona dalam kereta saya. Saya boleh bawa dia kemana-mana sahaja saya pergi selepas ni. Pasti kereta saya tidak akan nampak ganas seperti yang diwar-warkan sebelum ni. Pasti kereta saya akan dicop sebagai kereta geli-geli selepas ini. Eh..salah-salah. Kereta yang bercirikan girly-girly sikit. Kan?

Kalau tidak pun, jika saya berjaya.. mungkin juga saya akan serahkan Sara Liona tu kepada salah seorang daripada anak buah saya. Percayalah ! anak-anak buah saya memang comel-comel belaka. Sesuai saja dengan ciri-ciri Sara Liona yang boleh menjadi teman tidur mereka. Suci murni sungguh kan niat saya tu? hehe

Oh ya, Ah Fatt ! Serahkan sahaja Sara Liona tu pada saya. Saya rasa saya telah jatuh cinta dengan dia ! eh..tak..tak..mana ada.. tipu saja tu.. hik..hik (tergelak comel pula)

Apa-apa pun yang terjadi kepada saya semasa dalam misi menyelamatkan Sara Liona, saya harap kawan-kawan dapat merindui saya sepenuh jiwa. Ok? Jangan lupa doakan saya berjaya ya ! Ganbatte !

Inilah Sara Liona yang saya gembar-gemburkan sebentar tadi. comel bukan?
untuk mengetahui detail contest ini, jangan segan silu tekan dekat hidung Sara Liona tu ye.. daa !

7 comments:

  1. cam kenal je ah fatt dalam entry ni
    hehe

    ReplyDelete
  2. ah fatt, bagi saya menang ar..hahaha

    cik berdikari, thanks...

    ReplyDelete
  3. itu rupanya sara liona..ingatkan sape

    ReplyDelete
  4. haha..itulah sara liona kak mia...

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails