Monday, March 1, 2010

Kenapa Ranformers..??

Ranformers lagi??

haha... nama Ranformers ni terjadi akibat daripada ni !



Huruf 'T' dah hilang..hidung, dagu dan kedua-dua pipi transformers juga telah hilang..
sebab apa?? sebab...

aku duk sibuk cuci kereta dekat BHP Petrol Station dekat Ayer Keroh Height sana...
masuk mesin..last-last tercabut..tak dapat aku selamatkan lagi...

ingat nak cabut terus sticker tu.. tapi...nantilah dulu !
tunggu sticker yang betul-betul berkenan je nanti baru tukar..

ok gak apa... Ranformers !



~ Oh ya ! Diffuser tu baru juga pasang..RM 95... semart juga kan?

4 comments:

  1. ble nk bwk aku jln2 lg ngn keta ko yg telah di'baru'kan ni??
    hehehehe......

    ReplyDelete
  2. haha..kete aku minggu ni dekat bengkel.. mgu depan le..kalau ko balik..hehe

    ReplyDelete
  3. rajin ko makeup keta ek buddy..
    aku nie pemalas heheheh..
    kemek yang excident yang lepas pon aku tak betul kan..aku biar je.hehehe..
    aku cuma rajin servis je..hehehe

    ReplyDelete
  4. wanna, untuk kepuasan..hehe

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails