Thursday, April 16, 2009

Umrah V2

Sambungan...

Mase aeroplane tu lalu atas bombay aku terjage..then aku stat le amik gambo dlm aeroplane tu...siap amik gambo bombay.. ;P [ ku agak jakon time tu... ]
bombay... ;P

Then aku tiba kat Bahrain lebih kurang pukul 2.30 petang ar...waktu bahrain...kalau kat Malaysia dalam kul 7.30 malam...7 jam lebih duduk tanpa bangun2 kat dlm kapal terbang tu...gile kentang! ;P

Then kat dari airport Bahrain ke hotel...aku n da group naik van hotel..yang lain naek bas kecik...then sampai hotel..kitorang dpt apartment 3 bilik...aku duduk 8 orang dlm apartment tuh.. [ aku, nekbik, busu, maklong, makngah, aisyah, kak cik In & kak Nora ]...
...kat bandar Bahrain...

hotel yang kitorang duduk.. ;)

Bilik aku [sila abaikan barangan2 yang bersepah tu ye..]

dalam apartment...


Malam tuh..aku n da gang jalan2 kat sekitar hotel tu pas dinner... MasyaAllah..banyak sungguh restoran makanan segera kat situ...Chili’s..Mc D...Burger King..macam2 ada...yang x de cume duit Dinar jew.. ;P
hujung tu Mc D..[x caye klik tuk besarkan gambar]


Then kitorang balek tido...



~ sakit pewot... >.<

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails