Thursday, April 16, 2009

Umrah V1

Ok..first of all..
Aku nak mintak maap sebab aku lambat cite pasal pemergian aku ke tanah suci…
Hari tu aku wat2 sebuk..tp smlm memang aku sebuk betul…huh!

Streamyx aku kat umah plak wat hal…bile die buat hal barulah aku tau yang aku sudah 2 bulan x bayar wit streamyx…ntah kenapa..aku secara x sengaja missed pulak nak bayar streamyx… ;P
Ok...skang ni aku nak cite satu persatu journey aku....


29 Mac 2009 – Ahad

Senang cite aku ngan family naik kete Sunny putih dan CRV merah dalam perjalanan ke KLIA lepas sarap...
Tiba kat KLIA dalam pukul 9 lebih...jumpa ngan sedara2..then kul 10.30 gitu..diorang wat taklimat cket n baca doa...
Lepas taklimat tu...stat ar drama sebabak...aku x mo upload gambar sebab aku x mo orang tau aku nangis mase tu... ;P

Then aku ngan mak busu tolak nek bik g check in..dah turun lift tu..aku x mo pandang blakang lagi dah..mase tu aku memang sedey giler ar..ngee!

pastu..mase kat checkpoint gate C35 tu...aku nyer blezer ilang plak...bayangkan aku nyer perasaan time tu..dengan duit nyer, hansetnyer..sumer ade dlm tu..cuak x cuak..uiii!! jangan wat hal..hp aku tu walaupun murah..ada nilai2 sentimental gitu...[gaji petama aku tau beli hp tuh!]...

then aku ngan pak kastam tu cek sorang2...pastu dpt aku nyer blezer kat sorang minah saleh nih...cam siott!! Huh! Nak amik barang tu cek la betul2..ni x..main cekut jew..nyirap aku sekejapan...

ku naek kapal terbang Gulf Air...kalau ikut dalam jadual depart kul 11.30 pagi..aku pun x sure kul baper die terbang sebenaunyer... then dalam kapal terbang tu...die kasik makan...aku plak pas makan tido..bangun tido makan..pastu tido balek...kematu seh bontot aku...dah boring2 aku amik gambo kat dlm kapal terbang tuh...then aku satu bentuk awan yang betul2 menarik minat aku...perkataan ‘Lillah’...

Ok...jap g aku sambung lagik...
Perkataan 'Lillah'
[sila lihat dengan teliti]

terbang di awan biru ;P

Kat airport KL... ;)

~ Jakon pes time naek aeroplane... ;P

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails