Friday, April 24, 2009

Streamyx

tadi aku dah g serang tm net...
lepas bayo bil bulan ni aku g kaunter pertanyaan...

aku : petang..saya nak tanyer lah tenet saye kene potong ke modem die rosak ek?
dia : sekejap yer... [ lepas 2 minit ] erm...bayaran x de masalah...modem ade blinking2 x?
aku : ......ade jugak tp yang dua lagi tu x nyale terus...kat pc tu die pangkah terus gambo komputer tu... [ sambil tunjuk kat pc die - kanan bawah ]
dia : ok..nanti cik telepon no ni... 1-300..bla..bla...pastu nanti die ajar cane nak configured balek..bla..bla..
aku : ............ -.-" [ ape die cakap nih??? ]
dia : x pe cik..nanti cik telpon je..nanti orang tu ajar camne nak buat... [agaknyer die pun tau aku x paham ape die cakap =P ]
aku : 24 jam ke opis hour je bley telpon?
dia : 24 hours...
aku : ok..thanx.. [ terus blah..sebab baru teringat kereta x letak kupon parking ]


~ aku makan kopok yang aku bawak tuk budak opis...buruk siku x !?

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails