Thursday, April 30, 2009

Konvo...

2 hari lepas aku konvo dah...
aku jejak je kaki kat poli tuh...mate aku dah stat mencari2 seseorang..hehe
siapa?? biarlah rahsia...haha
sepanjang raptai + majlis konvo tu..mate aku x bleh lepas ar dari nak pandang die...
rase rindu plak...ngee ! [dalam hati...kalau lah die jadi laki aku...haihh ! ;P ]

mase lepas turun pentas amik folder tu...aku cakap kat kawan aku...

Aku : die tunduk je kan?
a : die jage mate tu...hehe
Aku : tu ar..aku je x leh jage mate aku dari nak tengok die..hehe
a : ko memang...haha

cess !!

lupekan pasal tu..hehe
aku malas nak cite banyak..so aku letak gambo je le yep...







Bonda dlm jubah konvo.. ;P

ku same ayahanda.. ;P

Malam Graduan... [Geng PKJ..chaiyok !]

aku lepas majlis...dpt bear kecik2...ahaks ! thanx bonda.. ;)
sebelum balik melake..[ barulah nampak baju putih.. ;P ]
~ kawan2 aku ramai yang dah tembam..aku?? >.<

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails