Friday, December 3, 2010

Coklat German


Empat ketul coklat.  Coklat yang didatangkan khas oleh bos dan pensyarah-pensyarah yang terbang ke sana kelmarin.  Sedap gila beb.  Jauh lebih sedap dari Cadbury, Vochelle dan sebagainya.  Walaupun aku suka coklat vochelle, tapi coklat ni adalah dikecualikan.  Coklat yang dibungkus dalam bentuk gula-gula tu adalah sangat sedap.  Yang kaler biru muda tu adalah coklat yang dicampur dengan susu.  Kira macam susu coklat lah. eh ke coklat susu.  ah, pedulikan.  Janji coklat dan susu.  Sedap juga, lemakkkkkkk..hahahaha



Ni pula keychain dari sana.  Aku suka yang keychain Holland tu, comel je.  Dengan bertambahnya dua lagi keychain ni, masuk ni dah banyak gila keychain aku dapat daripada pensyarah-pensyarah yang pergi luar negara.  Dah naik penuh dah kocek baju jaket aku sejak aku kerja kat fakulti ni.  Bagusnya.  Bagusnya.  (^__^)

Bilalah pula aku yang nak pergi bercuti-cuti ke luar negara.  Kalau atas urusan kerja pun tak pe kan.  Dapat merasa pergi tempat orang.  hehehe.

.......................................................

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails