Sunday, February 1, 2009

Update..update!!

hype sume...
setelah sekian lama aku x update entri aku nih...akhirnye...=P

baru2 ni aku de beli novel yang bertajuk Transgenesis:Bisikan Rimba..karya Amir Husaini..
aku amik mase seminggu tuh nak abehkan bace buku tu...
sb time ari bekerja aku x sempat bace sebab asik membute..=P (minda aku letih bekerja)
jd kire nye aku cume amik mase sehari setengah je nak bace buku tu sebenarnye..=)

aku bace punye bace punya bace...klimaks cite die ka
t penghujung novel daa...
skang ni aku cam agak tensen sb aku x tau ape ending cite die...huhu
aku punye le x sabar nak tgu sekuel buku tu...tp tup2 td aku bukak blog...
aku tgk post2 dari blog yg aku follow...

skali aku dapat kabar brite yang penulis novel tu nyer data2 n karya2 die sume ilang...gara2 komputer rosak n pendrive nyer tercicir...huhu
aku pun sedih bagi pihak die...terpakse lah aku menunggu dengan sabar kemunculan sekuel transgenesis tu...=(



tp x pe...aku doakan die akan dapat idea yang mencurah2 supaya die dapat mengarang dengan lebih baik untuk karya2 die pada mase akan datang.
..
bagi aku...transgenesis tu memang best giler...olahan cite
tu pun sempoi je...
jalan citer x complicated sangat...sebab tu lah aku tensen sb...
aku dah excited giler nih..tup2...cite die pun abeh...huhu
tp kan...aku rase atuk yg slalu duk kat pokok kenange tu burraquzzaman lah...sb aku cam terbayang2 je die ade affair ngan flora...ahaks!


~ aku tetap peminat Ramlee Awang Murshid...=)



No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails