Friday, February 27, 2009

Aku suka Fahmy Spa Q..

aku kene tagged da....
aku pun ngah x de modal nak update blog nih..ngah bz a.k.a kelam kabut =[]
so...layan.....

Panduan :- Sila berikan kegunaan lain yang digunakan oleh anda kepada barang-barang yang dinyatakan di bawah...(maksudnya bukan kegunaan sebenar barang tu tapi kegunaan tambahan yang anda buat la dengan barang tu, kira diaplikasikan oleh anda... konon kreatif la tu!)

1) Anak Kunci
kegunaan asal – bukak pintu / mangga / kereta etc.....
kegunaan sampingan – untuk gores dan menang...[aku slalu gores kad topup gune anak kunci..mane nak cari syiling wey...=P]

2) Penutup Pen
kegunaan asal – tutup pen la..apa lagi…
kegunaan sampingan – juga digunakan untuk menggores..huhu [aku slalunye gune untuk sangkut pen aku kat diary mase nak jumpe bos]

3) Botol Mineral
kegunaan asal – isi air masak untuk di minum @dijadikan bekalan..
kegunaan sampingan – hanya digunakan untuk isi air....

4) Paper lama
kegunaan asal – jual kat apek surat kabar lama & bungkus nasi lemak...
kegunaan sampingan – slalu aku wat alas tok letak sampah dalam van mase nak g buang sampah...[dpt tau info/brite lapuk semasa melantak nasi lemak]

5) Seluar 'D' lama
kegunaan asal – simpan buat kenangan untuk masa tua.. boleh citer dkt cucu jenis apa yg kita pakai masa muda rejama dolu-dolu (buddy aku nye kenyataan)
kegunaan sampingan – .......................[blur] ~seluar D tu ape?

6) Lesung batu
kegunaan asal – nak buat sambal belacan
kegunaan sampingan – ketuk pisau mase nak potong ikan yang liat bebenau nak tepotong....[mak aku slalu wat camtu]

7) Langsir
kegunaan asal – mencantikan rumah serta menutupi tingkap..
kegunaan sampingan – ......................[blur] jadi latar belakang pelamin mungkin?

8) Komputer ofis
kegunaan asal – buat kerja yang diarahkan bos…
kegunaan sampingan – men tenet...online mespes,blog,tagged, men game etc.

9) Duit syiling
kegunaan asal – untuk sesi jual beli barang....
kegunaan sampingan – untuk menggores lagi....=P

10) Laman Blog
kegunaan asal – berkongsi cerita, networking & dpt info terkini
kegunaan sampingan – memaki hamun org yg tak disukai…terutama skali sekiranya org tue tak ada blog..ngeeeeee [aku stuju ngan buddy aku nyer kenyataan =P]


org yang ditagged oleh aku :
- Eman [Ruang Kosong]
- Deedlebag [The Fast Life]
- Dyana [Collision of Fantasy & Reality]
~ 1st time kene tagged...sadis !

1 comment:

  1. oik buddy.. seluar 'd' 2 mksud nyer sependar lorr...ngeeee...
    wah nmpaknyer kt mmg sehati sejiwa punya pendapat..ngeeee...
    next time aku nk tagged bnyk2 lagi ko..hehehe..
    jgn mare yerk my cayunk buddy....=)

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails