Sunday, February 22, 2009

Peribahasa

Diluah mati emak, ditelan mati bapak..
so ape kes? huhu

skang ni aku de kat due simpang...nak g kiri ke kanan...
kalau g kanan...memang sure aku dpt...bahagia x bahagia tu aku x tau la...
tp masalah nye...yg kiri tu..aku x konfem lg dpt ke x...tp itu la impian aku...bahagia x bahagia aku x tau la....[kalau korg..korg rase kiri ke kanan?]

ni sume sb lelaki..bongok tol la aku...skang ni aku nak yg mane?
yang nak kat aku ke yang aku nak kat die..huhu

kalau aku pilih yang nak kat aku...alamatnye cian la kat aku..
kalau aku pilih yang aku nak kat die....alamatnye aku suka tp cian la kat yang nak kat aku tuh..
aku x nak jadi cam satu peribahasa nih..
yang dikejar x dpt...yang dikendong berciciran...huhu

aku ngah serabut giler nih...[tolong la aku korg..]

aku de tiga pilihan...[korg tolong pilih kan yang mane patut aku ikut]
a. aku trima je yang nak kat aku dengan harapan aku bleh trima die seadanya..[huhu]
b. aku tunggu yang aku nak kat die sampai die bg kate putus nak ke x nak kat aku...[hmph..]
c. aku x yah trima due2 dan cari orang lain..[=?]


~ pernah mengecewakan dan dikecewakan = (

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails