Thursday, February 19, 2009

novel lagik...

hola....

sblm ni aku duk cite pasal novel yang aku baru beli dan bace....
skang ni aku nak cite pasal novel yang aku beli sejak 3 bulan lepas tp x khatam2 lagik..
aku ingat aku nak le tukar genre cite yang aku bace...
tukar dari thriller ke cintan cintun...
kononnye nak gak cintan2 nih..jd aku bli la buku di bawah...hehe
dah tiga bulan aku beli....[2 bijik novel yang aku beli selepasnye dah abeh bace dan dibuat ulasan...]
aku tetap x bleh nak abehkan bace novel nih...
asal aku bukak je buku mate ngantok....asal ngantok je aku bukak buku nih..huhu
dari aku beli...sampai la hari ni...19 Februari 2009...aku tetap berada pada muka surat 100++...
mlm ni td aku bace g cket...x sampai satu page..aku dah menguap...huhu
sedey siot...terase membazir pulak beli buku nih...
tp nak wat cane...aku tetap akan berusaha untuk menghabiskan buku nih...



~ aku dah tgk cite die kat tv

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails