Friday, February 6, 2009

Doa Selamat

baru tadi kat umah mak long aku de wat ala2 kenduri ar...panggil group marhaban maklong aku wat bace yasin..tok doa selamat sb adik sedara aku iaitu haris n hadri dapat menyambungkan pelajaran kat STAR n UTP kat Perak...

nak dijadikan citer..ari ni aku giler kamera..aahaha
jadi sebulum pigi...aku de amik gambar besame adik aku...


dah tu..bile time majlis nyer...aku luper la pulak nak amik gambo...
dah abeh majlis baru teringat nak amik gambo...tp ape aku dapat kalau aku amik gambo time majlis dah abeh....
jadi aku pun berposing la besame anak mak busu aku...aisyah name die...cam name kakak ipau aku jew..haha



~ aisyah ngan aku sape g comei...??? x yah gtau...aku tau dah...haha

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails