Thursday, February 5, 2009

Aku dan Tudung Ekin..

ari ahad ari tu aku g pasar tani nak g bli sarapan...
jalan punye jalan punye jalan...aku teringin la pulak nak bli tudung ekin buat petame kalinyer...
jd aku singgah le kat kedai makcik nih..[mmg bese bli tudung kat kedai die]...
pilih punyer pilih punyer pilih...aku pun choose la tudung kaler kelabu kain labuh..
harge nyer RM 35..aku tawar dpt le RM 28...x brani tawar lebih2..kang nangis makcik aku jugak yang susah..huhu [aku bli tudung utang adik aku RM30..sb x cucuk wit kat machine g]

aku balek dari pasar tu..aku trus cube..excited...! barang baru katekan...
then aku pun menggayekan kat depan mak n nenek...
pastu trus aku suh nek aku cube tudung tu..comei giler nenek aku pakai tudung tu..
klau aku? [comei x?hehe]

nak jadikan cite...ari rabu aku pakai le tudung tu g work...
bile nak cium mak aku je...sangkut..
alamak!..cian mak aku...nak cium dahi aku x dapat sb tudung ekin tu keras..sakit..haha
x pasal2...ntah pape..

ni ha...gambar aku n nenek aku menggayakan tudung yang diberi name ekin tu..huhu
ok x??




Nenek aku...=)

Ni aku..sesuai ker?

~ malu seh pakai tudung 2...=P

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails