Thursday, July 8, 2010

Super Junior !

Ok ! lama kan aku tak update? hehe aku hari-hari bukak blog ni..tapi tak pernah tergerak nak update..
sebab kan, aku sekarang ni duk sibuk baca blog orang je..

semalam aku dah taip panjang-panjang ni..
lepas tu terus aku delete.. sebab takut sensitif pulak nak sebut kat blog..
lagi pun, sekarang ni aku sibuk layan video-video Super Junior kat youtube..
tak rajin aku nak buat apa-apa bagai masa tengok video-video diorang ni..hehe

ah ! tak lupa jugak, aku pun sibuk melayan WGM Yongseo couple sekarang ni..tinggal tunggu episode terbaru je.. haha
mereka sangat sweet ok!

nasib baik tempat kerja aku block youtube..
kalau tak..tak jadi kerja la aku gamaknya..kan?
erm..tak mo bebel lagi..
moh..moh.. kita layan Super Junior..




~ aku admire Eunhyuk and Leetuek ~
.......................................................................................

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails