Thursday, July 8, 2010

Aizdean..orang Malaysia yang top di Jepun..

Sejak dua menjak ni aku kan rajin layan KPop..kadang-kadang aku layan JPop..
kebetulan, hari tu aku ada terbaca surat khabar..
(aku adalah orang yang paling malas baca surat khabar..harap maklum)
memang kebetulan betul 'terbaca' pasal Aizdean ni..

aku baca kat surat khabar METRO..
zaman bila tarikh surat khabar tu..tak ingat langsung aku..
dan-dan, tiba-tiba malam ni aku teringat pulak artis sorang ni..

search punya search punya search..
akhirnya jumpa jugak aku nama dia..aku lupa betul nama dia..tu yang sibuk carik-carik balik kat internet ni..
masa aku baca surat khabar tu, aku memang agak salute gak ah dengan dia ni..
pergi Jepun sebab further study.. tapi dah kata rezeki dia kat sana kan..
dapat pulak jadi penyanyi kat sana..best..best..

masa aku search pasal dia ni kat internet.. ada jugak satu dua blog yang cerita pasal dia ni..
tapi ada jugak yang kutuk-kutuk dia..ah! diorang jeles agaknya..
bagi aku, Aizdean ni not so bad lah..
walaupun tak berapa nak handsome..tapi suara ok.. ok what? kan?
lagu dia best-best jugak.. masih boleh layan lagi lah bak kata orang..
aku paling suka lagu ONE dengan lagu I NEED YOU BABY... layan beb !

aku ada gak tengok dia punya interview..
ah! tetiba pulak aku rasa tak best..bukan sebab dia cakap ngarut-ngarut ke apa..
tapi sebab interview dia dalam bahasa Jepun...
dan-dan tu jugaklah aku macam sedikit bengang sebabnya video tu tak de subtitle..haha
bengkek aku, you know..=P

jom kita layan sikit-sikit lagu si Aizdean ni..







...................................................................................................

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails