Thursday, January 14, 2010

First post !

Tengah duduk2..renung2 claim bos..
tetibe teringat masa first skali aku buat blog...
bukan kat blogspot..tapi kat friendster..

kalau tak silap aku..masa tu aku form 5..
aku ada la tak puas hati kat sorang minah ni..
sb one of my fren bagitau aku..
yang minah ni jeles tengok aku rapat ngan 'balak' die...

hello?? kalau la aku ni macam angelina jolie...
mungkin la ko patut jeles...cess !

pastu..aku yang tak puas hati ni..
lepaskan lah geram dekat blog aku kat friendster...
then..
tak pasal2..tetibe 'balak' die komen blog aku...
aiseh ! dia terasa ! (padahal mana aku ade sebut ape2 or mention nama sape2)

apa jadi?? terus aku delete post tu !
isk ! kalau tau aku nak buat entry pasal ni hari ni..mesti aku tak delete post tu...
kalau tak..boley kasi bakar cket orang yang bace..haha


~ rindu kat depa !

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails