Friday, January 22, 2010

Be Careful What You Wish For

Kesinambungan daripada entri sebelum ni.. klik sini

Semalam aku hampir-hampir membeli buku ni..
sb ada diskaun giler2...haha
Tapi masa tu aku dah grab novel 9 nyawa..tinggal nak carik novel Melissa Hill je..

tapi dah puas aku round kat bahagian non-fiction tu..hampeh..
sekilas buku tu pun aku tak nampak...sedih kan?

Disebabkan tu jugaklah yang aku nak beli buku lain..
Mulanya aku nak beli novel yang kat bawah tu..
tp dia cakap beli dua..dapat diskaun 50% untuk buku kedua..

Setelah semua perkara ditimbang tara..
aku telah membuat keputusan untuk tidak membeli..
terasa membazir pulak kalau beli.. cintan-cintun aje pung.. tak rugi aku tak beli..kan? haha

~ tak tau bile nak stat bace 9 nyawa...huhu

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails