Tuesday, October 19, 2010

Hari Ini Juga Hari Sibuk ~



Hari ni sempat la juga edit sikit-sikit gambar.  Itu pun awal-awal pagi.  Dah tengah hari sampai petang ni belum sempat lagi nak tinjau-tinjau or terjah-terjah blog orang lain. konon-konon sibuk, lagipun mood kerja baik hari ni. 

Rasa seronok bekerja walaupun ada la sikit-sikit rasa macam kurenggg... tapi tak apa.  Asalkan kerja siap, dah kira ok.  Sebenarnya baru tahu pasal web yang boleh edit foto sesuka hati.  Sesuka hati maksudnya sesedap rasa.  Tapi tak berapa sedap sebab kena sign up or bayar untuk guna application yang boleh di kira hebat bagi orang-orang yang rabun IT macam aku ni.

Web yang aku duk gode dari tadi tu adalah web picnik dan web fotoflexer.  tapi fotoflexer tu tak best sangat lah sebab slow.  aku ni lemah sikit lah kalau slow-slow ni. walaupun aku seorang yang slow tapi aku kurang sabar sikit orangnya.  So, web picnik ni je setakat ni yang aku rasa ok.

10 minit ambil masa tulis blog.  ok lah tu kan.  sambung kerja. sambung kerja. Sekian.

.......................................................

2 comments:

  1. hmm... aku rasa aku penah guna picnik tu...
    spupu aku yg ajor..hehehe..
    tp da lama aku xbkk picnik.. terlupe da akan kewujudannya...

    ReplyDelete
  2. hahahaha... marilah bersama-sama kita mengedit gambo...

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails