Saturday, September 4, 2010

Test Yourself


Test Yourself
Originally uploaded by
aboi48


Klik pada gambar untuk tumbesaran.



Ok, jom sama-sama kita uji diri kita supaya kita lebih mengenali diri kita..kadang-kadang, kita ni bukannya kenal diri kita pun kan? Orang lain lebih kenal kita dari diri kita sendiri.. 



Sebenarnya, lepas solat ni rehat kejap..mengah dik oi, boleh gitu? ekeke.
Duduk belek majalah CLEO yang dah lama beli tapi tak habis-habis baca. Terjumpa kuiz ni dan teringin pulak nak kongsi dengan kawan-kawan maya ni.. Baguskan aku ni? Ahaks! (^_~)



actually, streamyx rumah aku ni buat hal sejak dua tiga menjak ni. Kejap ok, kejap ko. Menyirap badan aku ni. Bukannya aku tak bayar. Bengong betul.

Dah tu, sekarang ni aku duk asyik buat live blogging je. Addicted lah pulak. Kredit pun lalu gitu je. Huhu T_T



oh ye! Aku score 2 markah dalam test ni..korang semua amacam? Selamat mencuba !

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails