Thursday, September 2, 2010

Oh! My Eyes Are Really That Brown !! haha





Ini nama tak ada kerja cari kerja.  haha
Dah lama rasanya tak perasan-perasankan diri di dalam blog.  tadi lepas solat, cuaca kat luar sangat terik tapi aku tak panas.  sebab aku duduk dalam surau yang ada air conditioner. ekeke.

so, disebabkan cermin di dalam surau tu jenis nak kena buat aku mengadap matahari petang, secara tak sedar memang terperasan-perasanlah aku sebab nampak lebih cerah dari biasa. bila dah berada bawah matahari, mulalah mata aku nak shining-shining.  hehe

aku memang dari dulu rasa @ perasan yang aku mempunyai mata yang cantik.  haha
cuma agak juling sikit ah. yang buat aku suka lagi pulak tu, sebab anak mata aku kaler coklat. >_<
Pernah jugak kawan aku kata aku pakai contact lens yang berkaler coklat. 

memang betul aku pakai contact lens.  tapi yang jernih punya. tak main ah kaler-kaler. ceh! padahal dalam hati teringin juga.  kalau korang tengok betul-betul kat gambar pertama tu boleh nampak punya contact lens aku. kan?

apa-apa pun, aku memang bersyukur sebab dikurniakan mata yang cantik.  kalau tambah eyeliner sikit, mascara sikit mestilah lagi menyerlah.  ye tak? ekeke

......................................................

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails