Thursday, August 6, 2009

MimPi !!

pagi tadi...lepas sahur...
aku tido balek...
skali aku mimpi daaa...


situasi pertama :

aku ngan jendul g lepak kedai mamak...lunch...
melarat sampai ke malam....
time nak balik tu.... kete aku HILANG !!!!
macam celaka !
pastu...carik punya carik...
jumpe kete aku....dah lega daa....
tp pastu baru pasan....sport rim aku dah betukau...
macam cilaka ! tahap burok giler.... !
mase tu memang aku suspek ar...orang yang curik sport rim aku tu mesti x de duit...cett !
ni sumer gara2 aku dah terbace artikel ni la semalam...

situasi kedua :
aku g umah sape ntah...area kampung aku...
skali dah parking depan umah...
baru pasan henbrek aku prob...x bleh brek...
pastu aku plak..nak tekan brek tertekan minyak...
abeh aku langgau sumer yang ade kat situ...roboh agaknyer pondok yang aku langgar tu...
aku punyer la bengang... [aku rase bengang situasi pertama tadi x abeh lagi kot]
menyirapppppp !!!!!

dah tu...alarm hp aku bunyik daaaa....dah pukul 6...bangungggg !!

~ tensen aku sekejapan pagi2.....

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails