Friday, August 28, 2009

Entri Khas !

Allah selamatkan kamu !
Allah selamatkan kamu !
Allah selamatkan Noor Liana !
Allah selamatkan kamu !

Hepi bezday to u !
Hepi bezday to u !
Hepi bezday to Noor Liana !
Hepi bezday to u......

Hepi bezday my prennnnnnn !
Semoga dipanjangkan umo & dimurahkan rezki !
Semoga cepat mendapat jodoh !
[oh! aku juga masih single ;P]
Semoga cepat membeli saga BLM !
Semoga cepat naik pangkat !
Semoga segala urusan dipermudahkan olehNya !
Semoga perkara yang baik2 terjadi kepada anda !
Semoga dikelilingi oleh orang2 yang baik & menyayangi anda !

Maaf kerana aku terlupa !
Maaf kerana aku x wish malam tadi !
Maaf juga kerana tiada hadiah buat anda !
Maaf kerana aku x set bezday anda di hp aku !
[oh ! aku x hipokrit ;D]

Akhir sekali.....
I'm glad that u r my prennn !!


~ entri ini khas buat LiLy !!

1 comment:

  1. huhuhu...
    ko xset besday aku ke???
    sdey3...
    hehehe...
    xpe2...aku maafkan...
    thanks...
    byk doa tu..
    smoga diperkenankan...amiinnn.....

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails