Thursday, July 16, 2009

.....

Tetiba hari ni aku teringat zaman sekolah dulu…
Mase aku form 3 …

Budak bernama N : Daya, ade orang nak kenal dengan ko !
Aku : Sape !?
Budak bernama N : Nanti esok aku tunjuk dekat ko... (geng2 die dah senyum2 sumbing)
Aku : Ok..

Esok nyer...

Budak bernama N : Weh ! Tu ha....budak tu !
Aku ? X de reaksi...

Dalam kelas...

Budak bernama M : Weh ! Ko tau x budak yang diorg cakap tu sebenarnyer nak kawan dengan si N tu...Ko jangan caye ape yang diorg cakap ! Si N tu saje nak kenekan ko..
Geng si N gelak2 sambil pandang aku !
Aku senyap je..
Dalam hati aku... “Celaka! Ko malukan aku depan kengkawan aku...”

Entah kenapa...sampai sekarang aku masih ingat lagi perkara tu....
Mungkin sebab aku belum bersedia memaafkan insan yang bernama N tu...
Kadang2 aku terlupa bahawa lelaki tidak memandang perempuan gemuk ! Aku terlupa semua tu !
Betapa jahil nyer aku mase zaman remaja aku... !

~ Kalau aku kawin...belum tentu aku jemput die...

1 comment:

  1. sabor je la ye dayah....
    aku pon ckup bnci org mcm tu..
    benci!! benci!!

    kalu tserempak ngn si N tu, ko jgn tunjuk kt aku tau...nnt aku tkot aku 'terlempang' muka dia...huhuhu....

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails