Monday, July 6, 2009

06 Julai 2009

huarghhhh!!!
Mengantok nyer.....


Muke je nampak steady...tp aku dah x bley fokus wat keje...malas pun iye jugak...

pastu pinggang aku ni sakit...agak nyer posisi aku time bace novel tu x betul...dah dekat opis ni baru terasa giler pinggang aku sakit...huhu..



sumer ni gara2 aku bli novel baru bulan ni....

[aku x tau la kalau novel tu dah lama..tp aku baru je terpandang]



Hanya kerana novel ini... !

dan novel ini.. !


Pukul 3 pagi semalam baru aku tido...mase tu novel Impiana aku dah abeh bace..tinggal novel Biarlah YM Berbicara...

Aku jarang bace novel2 cintan cintun ni..ntah apesal tetiba aku nak bace novel yang ringan2..x mo yang seram2 lagi dah...

[tp ape saje novel Ramlee Awang Murshid...aku tetap beli! *Cakap dalam hati dengan penuh semangat..]

Tapi malam tadi aku dah stat bace buku Biarlah YM Berbicara tu...pehh ! aku x sampai hati siot nak brenti bace buku tu...perasaan aku time tu...ape jadi pasni..ape jadi pasni...?
[bile terkenang balik..biase lew..orang jarang bace novel CINTA ni...ekeke]
tapi aku cakap kat korang yang bace blog aku ni..memang x rugi wooo bace buku tu...
nak nak orang yang suke chatting cam aku... =P
tp skang ni...di waktu kerja...kepala aku dah terbayang-bayang dah...
memandu kete yang ku sayang ke jaya jusco waktu rehat..
untuk membeli novel yang kat bawah ni pulak...
Eeee ! x sabarnyer...hehe

~ ramai sangat student..pening pale aku.. ;)

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails