Monday, July 13, 2009

Aku Sedang MARAH !

M.A.R.A.H

1) Bila last kena marah?
erm...x hengat...


2) Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
aku x hengat lew...


3) Apa tindakan anda bila kena marah?
buat muke tembok.. !


4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
aku membisu ! x cakap pape...


5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
due2 x...aku nyumpah2 dalam hati sambil buat muka "kan aku dah cakap!"


6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
ntah...x perasan ! mungkin aku emo kot lepas kene marah !


7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?
marah pada benda yang salah jew...


8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
sape ek??
~ Tuhan saja yang tau perasaanku !

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails