Thursday, May 7, 2009

Mentor 3 !

Mentor !

Hari tu aku tengok mentor kat TV3…
Best hoccay ! [alamak..tertiru kak tipah vogue pulak..haha]
Dalam banyak2 tu aku paling suke amirul ....
Siapa die? Haha...die x masuk pun dalam mentor tu..
Tp die ade wat persembahan pop ye ye... [ die sangat comel okey.. ala2 zaman 70an gitu... ;P ]
Akak memang minat ko lah dik... ! chaiyok !

Kalau sebut pasal protege2 ni...
Aku ske protege Lah VE...ape ntah name die...
Die sangat comey + suare power ! best lah kamu... !

Yang lain2 tu...aku lum rase nak minat lagik...alaa..
Baru permulaan kan...kite tunggu je nanti...
Mane tau tiba2 aku terminat plak kat abg si stacy tu..hehe
Alamak ! terlebih sudaaaa... ;P


~ aku minat Fiq mentor... ;P
p/s : aku taip entry ni mase malam tgk mentor ari tu...tp x perasan yg belum publish..huhu

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails