Tuesday, May 5, 2009

Fingerprint Analysis !

Hari tu mase aku g kursus kat tengganu…
Aku de wat ‘Fingerprint Analysis’..kopak duit aku RM 75…
Wat mende tu x amik mase banyak pun…
Dalam 3 hari aku kat sane...hari last baru aku nak wat.. [gatal btul!]
Pastu...dapat result..
jeng..jeng..jeng..

ini antara info mengenai diri dan karakter aku..

- Cenderung gune otak kanan
[aku nyer percentage : kanan 60%, kiri 40%.. jauh berbeda kan??]
: imaginasi, seni, sosial, alam semulajadi
: kecenderungan kerjaya – usahawan, pegawai perhubungan awam, pakar kaunseling

- aku juga seorang yang mempunyai ketelitian tinggi dalam pembelajaran
: meneliti secara terperinci, berperingkat, teratur, fokus pada detail,
> tumpuan pada satu2 masalah..
[ sebab tu aku wat keje lambat..nak2 mase filing...penat pk cane care yang > senang nak cari surat..kesudahannya..sampai sekarang x settle lagik...Ngee! ]

- respon atas tujuan, tugas dan tindakan = ekseskusi tinggi
: buat tugas > pada tindakan responsif, agresif tinggi [pantas dan efisien?? Wakaka]

- Gaya belajar aku = Auditori
: muzik, perbincangan [ patutlah ! bile dengar lagu baru bley hafal... ;P stuju! Stuju! ]

- mampu berkomunikasi + leadership [ betul kew?? Haha ]

- Personality Traits :
a. Fleksible + berstruktur
b. Ambil keputusan subjektif [banyak pk bukan2..haha]
c. Cenderung terima maklumat melalui pendapat bukan fakta..
[ sb tu org kate aku lurus bendul..kene tipu pun aku x tau..huh! ]

- Muzik + Imaginasi = ??? [korg rase aku boleh jadi ape?? Artis..?? T_T ]

- Lemah Linguistik (kebolehan menterjemah permasalahan dalam komunikasi seharian)
: nak jadi artis, pelakon, penulis kene terer linguistik.. *kuciwa..gud bai sumer... terjun blok !

Dah lah...x mo cite lagik...kuciwa !
Haha..tu je le yang aku bley dedahkan untuk pengetahuan korg..
Aku sendiri masih dalam proses mengenali diri sendiri... ;)
Yang mane x baik tu...aku akan cube usahakan untuk memperbaiki kelemahan diri...
Kome sume doakan la aku yek..hehe


~ Kawan juga memainkan peranan penting dalam membentuk keperibadian seseorang !

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails