Thursday, March 5, 2009

Waktu kerja..

Januari 09..d pejabat aku :

Korset Premium Beautiful ni bagus..die bentuk shape kite...RM 2000.00 je...bleh bayar ansur2 selama 2 taon...baru RM 100.00 je sebulan.. daya kalau kurus lawa...cube ar..x mahal la...die ade infra-red..lancar peredaran darah...


1.46 pm..5/3/09 komen d friendster aku :

korset ni bgus...dia mmbentuk badan kte then stabilkn bmi kte....kalu gemuk dia kuruskn..yg kurus dia gemukkn...korset ni 70% kesihatan 30% utk pembentukan badan....mcm nenek ko tu pon bole pakai korset ni...mksud aku bkn pkai mcm kte pkai, tp balut bengkung dia tu pada kaki nenek ko..insyaallah,kalu org yg ada msalah pada kaki, kalu pkai konsisten 8jam shari gerenti bole jln blik....


aku : ...............................................[senyum] dalam kepala...[RM 2000.00 bleh tukar sport rim, + bodykit]


~ nak badan aku lawa ke badan kete lawa? ;p

1 comment:

  1. mhl'y korset...1st tm akak dgr mhl mcm tu..2k..too high ler..

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails