Sunday, March 1, 2009

Kelab Karipap..!

petang tadi aku de jumpe ngan abg yusnizam...
so...aku pun dengan selambe nyer telah menandatangani borang keahlian Prosboc [tanpa bepk panjang...aku mmg malas nak pk..huhu]
ari ni aku secara rasminyer jadi ahli Prosboc....Proton Saga BLM Owner's Club...[kire rasmi da kan abg ynizam? kan kan kan??..hehe]

mase aku nak kuar umah tu..mak aku dah hangin dah...sb aku x tolong wat kuih...tengah hari dah kuar g jom heboh...pastu ptg nak kuar plak jumpe kawan..haha
so...balek je daripada telok mas tu...aku trus wat2 baek ar..[jage hati konon =P]

jadi aku pun berjanji kat mak aku tuk tolong die gelek karipap...
sudahnye...lepas penat betungkus lumus..[tangan lenguh sb x penah bu
at senaman]...
inilah hasilnya....nampak lapisan2 die kan kan kan? =)






~ seronok bermain dengan tepung =)

3 comments:

  1. tepung apakah itu? karipap? nampak sedap sehingga menjilat jari kaki.

    ReplyDelete
  2. Karipap mak memang sedap...=)

    ReplyDelete
  3. yaya ni ada seni le..

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails