Wednesday, March 25, 2009

Selalu & Kadang2...

Aku selalu marah kalau ada kereta yang potong Q kat jalan..
Kadang2 aku terlupe aku juga selalu begitu..

Aku selalu marah kalau orang bawak moto tengah2 jalan..
Kadang2 aku terlupe yang aku juga begitu…

Aku selalu marah kalau kawan2 x nak dengar cite aku..
Kadang2 aku terlupe yang aku juga selalu buat2 pekak bila diorg sedang bercerita…

Aku selalu marah bila ada orang cari pasal dengan aku..
Kadang2 aku terlupe yang aku juga pernah mencari pasal dengan orang lain..

Aku selalu sedih bila kawan2 aku sikit pun x cari aku..
Kadang2 aku terlupe yang aku juga tidak mencari mereka di masa senangku...

Aku selalu kecik ati bila dengar orang ngumpat pasal aku..
Kadang2 aku terlupe yang aku juga mungkin pernah menyakiti hati orang lain dengan kata2ku..

Aku selalu x suke kalau orang cakap2 guna bahasa kasar/kesat...
Kadang2 aku terlupe yang aku juga mengeluarkan kata2 yang x sepatutnya bila sedang marah..

Aku selalu jeles bila tengok kawan2 aku bahagia, seronok dengan keluarga masing2..
Kadang2 aku terlupe yang hidup aku ini juga sudah sangat2 dipermudahkan oleh Allah S.W.T...

Aku selalu geram bila orang buat salah x mintak maap dengan aku...
Kadang2 aku terlupe yang aku juga sukar untuk meminta maap kepada orang...

Dengan ini, aku dengan penuh kekhilafan ingin memohon maaf kepada semua orang...sesiapa saja yang pernah aku sakiti hatinya..secara sengaja atau tidak disengajakan...Aku memohon kemaafan tulus dari hati aku..

Mohon dimaafkan segala kesalahan, tutur kata yang kurang enak didengar, perbuatan yang menyakitkan hati...MAAF!!


~ ku hanya semut merah...

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails