Wednesday, January 21, 2009

Tension!

ari ni aku x de mood giler nak g keje...
dari pagi sampai la ni..aku nye pkran n hati x de kat tempat keje...
mau sakit kepala wat keje banyak kali & banyak salah sb x fokus..
dah tu..ari ni plak banyak keje kene settle...
lain bos lain ragamnye...pening siot..

aku ingat nak mintak kuar 2 jam...nak g jln2...
releasekan pale otak aku ni...*urat kepala dah tegang*
tp bile pk2 balek..aku nak g mane pun kalau aku mintak kuar 2 jam..
nak g shopping...lg le x best..tension x ilang duit kuar macam air...
nak g tepi pantai...*x kan nak gelapkan lagi muke aku yang dah sememangnyer gelap nih* jauh giler...
nak g kat tepi tasik....banyak pulak orang UTeM...*wlaupun aku x kenal diorg*
nak g jln jauh2....buang minyak kete plak...
nak g library...same je cam kat opis...huhu
nak g tgk wayang...kang lebih dari dua jam...
nak lepak kat surau...surau aku kongsi ngan staf laki plak...*mesti bengang staf lain klu aku duk lame*
kat mane aku nak bersendiri nih..nak duk dalam kete kang org kate buang tebiat aku nih...haduihh...
x bleh fokus langsung ar...asik salah je..penat ar camni...=(

dah macam orang bangang dah aku ni...
mana aku nak pegi ni oi!!???


~ bengang dengan bos

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails