Thursday, January 22, 2009

Oi! Budak nakal Oi!

aku dah x tau nak wat entri ape..so aku ingat nak kongsi le...
bende2 yang aku penah wat zaman2 kanak2 rebina dulu...
aku bukan budak baik...juga bukan budak jahat...cuma nakal jew..=P


Sekolah Rendah..
dulu mase aku kecik2...aku dah belajar isap rokok...
dulu mase men2 kat bawah pokok aku dihulur oleh seorang kawan..*aku x hengat saper* sebatang rokok daun...
mase tu sb rase ingin tahu...aku pun cube le sepam due...*eh orait gak!* then aku try la due tiga sedut lagik...huh..masyuk..tp tu le skali mase skola rendah...
pastu x buat g dah..*seb bek x kantoi oi*..

pastu aku masuk skola budk besar...

Sekolah Menengah..
mase skola menengah tu aku x dele aktif sangat bab2 melakukan kejahatan nih...
tp ade gak ar sikit2...contohnya cam yang aku penah citer ar dlm entri aku sebelum ni...
yg len..aku jadi supplier gula2 kat orang yang merokok nih...
ntah cane ntah..mase tingkatan tiga aku slalu ngantok dlm kelas..so aku pun suh mak aku bli gula2...sepeket tok satu minggu..ko bayangkan banyak giler gula2 aku..=P
so...bdk2 laki ni..kalau abeh rehat je mesti mintak aku gula2...
sejak dari tu le aku tau..mane bdk2 ni dpt rokok2 tu...
kat mane diorg sorok..mane port diorg...sape pusher die..haha..
gile..kalau aku kabo kat cikgu mesti kene punyer...

Politeknik...
mase kat poli plak...lagi galak aku..
aku dulu slalu gak ar lepak bilik kawan aku ni sebab nak tgk ade sorang mamat ni jalan g kelas..balek kelas...pastu kutuk sape2 sesuka hati kitorang...
pastu...ade satu kes..
aku ngan 2 org kawan aku pinjam le laptop budak blok aku...
hengat nak wat assigment le tu...tp disebabkan kitorg ni gatal sangat nak tgk ape yg ade kat dlm laptop die...*aku tak ingat tujuan kitorg bukak mendealah tu*
so...jeng3..kitorg tau le ape kegiatan die selame nih..
x pasal2 aku tau yg die tu agak liar orgnyer...
so..kitorg2 explore punye explore...haha
sendiri takut siot..esoknye dah le nak exam...asik teringat je mende yg x sepatutnya..huhu
*paham2 sendiri ar* =P

mase sem last ar best...gi kl..umah kwn..
pastu lepak kat warong smpi tgh malam..giler ar...x penah siot aku balek lambat gitu..
seb bek mak aku x tau...haha *sape yg bace ni jgn kecoh plak ngan mak aku*

weh..kecoh siot opis aku..x bleh nak sambung entri...len kali aje yep aku smbung..
ramai sgt jln2 blakang tempat aku nih...teganggu siot...
dah...aku blah dulu...bai!!

4 comments:

  1. owh buddy ko bt bnda x elok ek msa nk final exam... apasal ko x ajak aku skali???
    nie nk mrh nie,kta buddy??kui3x

    ReplyDelete
  2. haha...tu mase sem due ar buddy...

    ReplyDelete
  3. gile ar ko dayah...
    ko tengok tuh ngn aku n ekin tuh...
    mase tuh aku nk buat surat batal LI tp terbukak de len plak..
    hahahahhaaa...
    aku hengat g esoknyer tuh paper acount..
    starting ko pura2 xberminat, but atlast ko gk yg maken rapat ngn akuh...
    pura2 suci konon..muahahahahaaaa

    (akuh budak suci murni..yan rumet ko)

    ReplyDelete
  4. haha...siot ko yan...
    aku suci dan murni lagi okeh..haha
    tp memang aku x bleh lupe ar mendealah tuh...=P

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails