Monday, January 19, 2009

AJL 2008

huwaaa!!!
buat kali kedua aku tensen dengan keputusan AJL...
cett..!! cane ntah si pakcik husin tu boleh menang juara lagu...

dah ar taon lepas si estraged tu menang AJL..skang ni pakcik husin plak..huhu
sedih siot...seb bek faizal tahir menang 3 anugerah tau..!
x de la aku hangin sangat...

pape pun...aku puas hati gak ar...persembahan pun baguih gak...
yg aizat tu..time debaran tu cakap de kelainan..tp aku x nampak pun lainnyer performance die td??
korg rase??

tp dlm byk2 persembahan td..aku salute ar ngan stacy..
tabik spring beb...toin2!!
gila menarik persembahan die...aku target die menang persembahan terbaik..tp x dpt...
dah rezki faizal kan...nak wat cane...ahaks!

aku cau dulu ar..sok keje...mate ngantok!


~ aku peminat faizal tahir

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails