Wednesday, March 2, 2011

Haruslah Aku Tension !

Short update.

Dah berapa lama dah aku tak bukak blog + update blog + blogwalking.  Haruslah banyak pulak kan orang update blog selama seminggu aku tak bukak blog.  Banyak yang menarik nak dibaca, nak lihat dan nak ditonton.

Tapi aku tak kisah lagi, sebab aku memang suka membaca blog orang lain daripada tulis blog sendiri.  So hari ni la masanya konon-konon nak baca blog-blog mereka-mereka yang dah update blog ni. 

Satu kebiasaan aku, aku akan bukak dalam 15 blog sekaligus, then baca sekaligus, then buat kerja-kerja tertangguh balik and then bukak balik dalam 15 blog sekaligus, then baca sekaligus, then buat kerja balik.  Yang buat aku hangin ni, bukan pasal intipati blog-blog mereka-mereka ni. 

Tapi disebabkan oleh LAGU-LAGU yang diorang pasang kat blog.  Dah tu automatic play pulak tu.  Yang sorang lagu rock, yang sorang lagu slow, yang sorang pop rock, yang sorang sentimental. 

Cuba korang bayangkan.  Cubalah bayang.  Tension !! Tau !! Kalau dalam 15 blog yang aku bukak tu adalah dalam 7 blog yang ada lagu.  Cubalah korang bayang lagi sekali.  Kalau 7 blog tu lagu keluar terus bercampur aduk.  Aduss...pening kepala aku.  Aku kena mutekan pc aku tuk bace blog-blog tu semua.  Kesian la dekat aku.. huhu T__T

Aku tak kisah korang nak pasang lagu.  Tapi jangan lah buat automatic play.  Kalau nak buat automatic play pun aku tak kisah.  Tapi jangan lah sembunyikan tempat nak pause kan or stop kan lagu tu. 

Ada sesetengah blog, aku cari tempat nak stop kan lagu tak ada, bila klik terus ke web tempat diorang ambil widget tu.  At the end, aku tak bace pun blog orang-orang yang berikut tu.  Sedih sedih. T__T

Aku minta maaf lah kepada siapa-siapa yang terasa or aku terkasar bahasa ke apa ea.  So sorry. 

.........................................

2 comments:

  1. tolong la aku ni yg tak tau sgt nak berblog...kasihanilah aku....tak de lagu pun tak pe...aku tak kesah...janji buat masa ni aku ada blog....

    ReplyDelete
  2. hahaha..nak letak boleh..jangan autoplay..hehe

    ReplyDelete

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails