Thursday, June 24, 2010

Poco-Poco Memang Tak Asing Lagi Dah Kalau Pergi Kursus..

aku masih dalam mood teringat-ingat lagi kenangan-kenangan manis masa induksi hari tu..
esok aku nak kena pergi lagi kat Le Paris International Hotel & Resort, Port Dickson untuk Program PINTAR pulak.

tempat yang sama masa induksi, dan mungkin juga dapat instructor yang sama untuk aktiviti luar ~ AZAMI ENTERTAINMENT

aku suka aktiviti luar...tapi tak berapa suka bila dipaksa buat aktiviti luar laju-laju..
penat woo..benda best pun boleh jadi tak best tau.. huhu
tapi senang cerita, aku memang suka pergi kursus.. seronok..tak payah fikir pasal kerja..hehe

beg baju nak pergi esok pun aku belum kemas lagi.. malas sungguh nak mengemas..huhu
baju-baju bersih yang masih ada dalam beg masa pergi induksi hari tu tak keluar pun dari beg.. tinggal kemas je la nanti bawak pergi program PINTAR pulak.

dalam banyak-banyak benda yang aku suka kat kursus ni..ada satu benda yang paling aku tak suka, tapi susah nak elak..hehe
kalau pergi kursus mesti makan 6 kali sehari..aku pulak makan makanan hotel macam jakon sangat la pulak kan..haha
mesti nak merasa walau sikit pun..sudah bai nak kurus..jangan kata kurus..nak diet pun semua ke laut..huhu

anyway, gambar-gambar masa pergi induksi belum lagi diorang upload kat gallery.. tapi video poco-poco ni dapat daripada Shima.. walaupun tak berapa cantik gambar dia, tapi kira ok lah.. gila terabur team aku buat poco-poco..kelakar gila. meh layan video..

adehh..
banyak kali dah try upload video kat sini..tapi tak boleh..
tak tau kenapa...
nak tengok..jom tengok kat facebook aku...

.................................................................

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails