Monday, September 14, 2009

Ben 10

Tadi aku dok gode2 senarai contact dlm hp aku…

Banyak upenyer no2 yang x dikenali…

Contohnyer..

1. Kluang Man
2. Batman
3. Superman
4. Badut Sarkas
5. Jangan Angkat
6. Mangkuk Ayun
[hari tu kantoi sb die telefon mintak no bos aku..budak UTeM jugak…series sampai sekarang aku duk carik sape orang nyer…tp x penah bejaye..huhu]

2 hari lepas…si badut sarkas miskol…ntah sape ntah..
Aku msg...x nak pulak jawab…bengong punyer orang…


Saja nak heboh :

1. No. yang aku x kenal aku akan save n tulis nama hero2 katon.
2. Aku memang x mesra alam kalau orang yg men miskol2 n msg merepek2
– kalau aku x kenal la..
3. Kalau tukar no..bgtau je la..ni men miskol2..konon2 nak surprise la…
ceh ! pk aku heran ?? [khas buat kengkawan]



~ Ben 10 je blum ade dlm hp aku nih ;P

No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails