Thursday, December 25, 2008

Saga ku..

ari ni aku ade bli sikit barang ar tok letak dlm kete aku...
bajet die rm50...lari siot bajet bulan ni..x masuk dlm senarai pun..haha
tp nak wat cane...? dah bli dah pun...
aku bli bantal la pastinya n sarung yang kat tali pinggang...
aku baru ingat nak wat yang brutal cket...baru rock n roll....tp yang ganas2 sume cam extrem giler...x bleh blah ar beb..
tp dah name pun pompuan kan..x bleh lari beb ciri2 pompuan...ske mende yg comei2..haha
abeh aku letakkan mende2 comel dalam kete aku 2..hehe
sume mende yang aku pilih sume karakter katon...
dah tu nak katon yang kaler die same ngan kete plak..ijau...
jd aku pilih le katak...comei2 je katak yang diorang jual..haha
di sebabkan katon cj7 tu pun kaler ijau...die pun bertuah jugak dpt duk dlm kete aku...

aku ingt nak g pasang tempat tahan ujan tu ar minggu ni...ape ntah name nyer...x tau ar...
erm..x kesah ar...nanti aku update g..
korang tgk ah ape yang aku dah letak dlm kete aku..hehe








No comments:

Post a Comment

if do you wanna say something...just wrote it down guys...

Related Posts with Thumbnails